Aplikace je navržena intuitivně a jednoduše. Nicméně je nutné dodržet určitá pravidla, aby došlo ke správnému fungování a komunikaci mezi Vámi, řidičem a dispečinkem, tak jak je aplikace navržena.
Objednávkový systém je možné využít přímo na našem webu nebo si stáhnout naši aplikaci do mobilního telefonu.
Objednávkový systém zná nejen ulice, ale i restaurace, zdravotnická zařízení, instituce a obchodní domy. Při zadání konktrétního objektu, kde není zřejmý přesný nástup doplňtě info do poznámky. Například: Globus - vchod blíž k Asku, Olympia - správa centra, Šantovka - střecha a pod.
Adresy také nemusíte vybírat z našeptávače (s GPS lokací) - zde pak nefunguje výpočet ceny. Nástup nebo výstup můžete popsat vlastními slovy (Tržnice plocha u přechodu k Šantovce, přejezd Dolní Novosadská atd.).
Objednávkový systém můžete využít pro výpočet ceny přepravy. Není nutné volat na dispečink. V tomto případě místo tlačítka "odeslat objednávku" zvolíte "spočítat cenu".
Rozlišujeme dva druhy objednávek:
"IHNED" | "PŘEDOBJEDNÁVKA" | |
Objednávka na IHNED se používá v případech, kdy potřebuji objednat vůz v nerychleji možném termínu a to do 30min. |
| PŘEDOBJEDNÁVKA se využívá při objednání vozu na přesný den i čas a to s 30ti a více minutovým předstihem. |
Pomocí GPS a dalších faktorů systém vyhodnotí řidiče, který by u Vás mohl být nejdříve a tomuto řidiči zakázku přidělí. Řidič Vám poté potvrdí čas příjezdu. | Dispečer přidělí Vaši předobjednávku řidiči, který se v čase objednávky bude pohybovat v oblasti nástupu. | |
Časté chyby | Časté chyby: | |
- špatně zadané telefonní číslo - zadání nástupní adresy bez čísla domu - při použití tlatíčka "Zjistit adresu" GPS nezadá ulici, ale pouze město. Toto se stává v málo osídlených oblastech, kdy se GPS nemá čeho "chytnout" - systém mě upozorní, že jsou všichni řidiči obsazeni, systém sám může upravit čas příjezdu podle odhadu nejdříve volného vozu, ale delší čas mi nevyhovuje. I přes tato upozornění objednávku odešlu | - špatně zadané telefonní číslo - špatné zadané datum - zákazník zadává datum a čas stejný, kdy zadává objednávku (tzn. objednávám vuz dnes a je 12:45 a chci přistavit vůz dnes ve 12:45) - předobjednávka s krátkým předstihem 5-10min (tzn. je 12:45 a chci vůz ve 12:50) pro toto slouží objednávka na IHNED |
Jak objednat správně?
Chci vůz co nejrychleji | Potřebuji vůz za 30 a více minut - zadám výstup a nástup, do pole zadám datum a čas. POZOR na správné datum! - přísla mi sms s potvrzením, ale okaz nefunguje = odkaz na sledování vozu se aktivuje až 30min před termínem - v případě, že Vaši objednávku nemůžeme vyřídit (na stejný čas si objednalo už více zákazníků) budete kontakováni SMS nebo zavoláním |
Chci vůz za 15 - 20min, jak to vyjde - zadám výstup a nástup, pole s časem a datem nechám prázdné. Do poznámky uveďte Vaši představu o čase příjezdu: stačí za 15-20min, jak vám to vyjde | Přišla mi storno SMS - systém vyhodnotil objednávku, že ji nemůžeme zvládnout. Je-li to možné, zkuste objednat znovu s upraveným časem +- 10min. Toto se může stát, když jedeme v režimu hard automat |
Přišla mi SMS, že nemáte volné vozy - toto se může stát zejména ve špičku a můžete to zkusit za chvíli znovu nebo nám zavolat, jestli se nenašlo volné místo. Situace se může během minuty změnit |
V případě jakýchkoliv dotazů ohledně aplikace nás neváhejte kontaktovat.